Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~anchorite | użytkownik

imię i nazwiskofabian adres zarejestrowany19.05.2007 @11:29:09 ostatnio na stronie12.03.2014 @11:13:18



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1708343
digarty103 komentarze1265 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~sierra10    03.01.2009 @17:44:25
dzięki!
_______
Pasażer w podróży
~Agawa10    02.01.2009 @23:57:39
dzięki!
zapraszam jeszcze do swojego BW
http://sierra10.digart.pl/
pozdrawiam!
_______
Pasażer w podróży
~zenibyfajnie    04.11.2008 @18:54:33
Kiedy będzie nowa puszka ? ^^
_______
Be Creative For Fuck's Sake !
~lowczynisnow    17.10.2008 @18:18:18
żebyś mógł zostać fotomodelem ^^
~lowczynisnow    16.10.2008 @19:34:08
bo lubisz zdjęcia z obu stron obiektywu. nie mów, że nie, bo widzę swoje ; p w niedziele mam zaproszenie na casting, więc jak coś - zgłoś się:D
~czarna575    07.10.2008 @14:14:50
i dziękować ; )
_______
One Love <3
~czarna575    07.10.2008 @14:14:11
a bo tak xD
_______
One Love <3
~Szturmowiec    02.09.2008 @21:02:25
Dziękuję. Widział, widział. Nawet trochę krzywo patrzył, ale swojej foty raczej nie odnajdzie...

Pozdr.
~gravv    28.08.2008 @00:15:10
cze fabian :-D
~lowczynisnow    31.07.2008 @18:03:57
no ja nie sądzę, żebyś nie wiedział ; d ja wiem, że Ty wiesz i życzę powodzenia i szczęścią ziąą ;Dd
~nostradamus89    30.07.2008 @16:59:15
troche przegiąłem z selective color
~nostradamus89    29.07.2008 @23:55:17
to na nogach to parch :D
~nostradamus89    29.07.2008 @23:52:00
apropos fotki co "niby wklejona" kupa muszę cię rozczarowac,
nie jest wklejona :D

~zfieszak    25.07.2008 @17:47:42
widzę,że doszliśmy do jako takiego konsensusu
życzę tylko aby na Twojej drodze stanęła kobieta, której obce będą te problemy,a jeśli już to obyś umiał sobie z nimi poradzić;]
pozdrawiam
~lowczynisnow    25.07.2008 @02:55:20
toż kurde na co Ty czekasz? ;d jak Cię 'wzięło' to walcz o to z całych sił, a nie bukiet kwiatków polnych )
~zfieszak    24.07.2008 @10:29:03
Wiem, wiem i wcale się z takim myśleniem nie utożsamiam. Ale taki się utarł stereotyp niestety. A że kobiety maja ten sam problem- zdaję sobie sprawę, to nie jest zależne od płci moim zdaniem,tylko od doświadczeń, charakteru, wychowania.
+Crozin    23.07.2008 @23:06:06
Takim dziubkiem to on by mógł co najwyżej...


...no dobra dziękuję za siatkę! :P
~JoLLynka    23.07.2008 @20:39:56
a ja myślałam, że to pies :lol2: hehehe
~zfieszak    23.07.2008 @20:33:58
kto powiedział, że mężczyźni nie umieją wyrażać uczuć?;]
taki komunał z dziedziny psychologii i jeden z najczęściej wymienianych przez kobiety problemów a partnerami
-Kimberlyy86    21.06.2008 @15:47:07
Normalnie szok
-Kimberlyy86    21.06.2008 @15:35:39
Tak auto. Tylko że ten, który dziś wrzuciłam był wykonany rok temu więc dawno a te inne w ostatnich tygodniach.
pzdr
-Kimberlyy86    21.06.2008 @15:16:09
Jakie poprzednie?
-Kimberlyy86    21.06.2008 @15:13:23
Bo to jeden z pierwszych moich aktów i taki se jest
~TrAmPeQ    16.06.2008 @20:04:20
dzięki : )
~cliffofeternity    13.06.2008 @17:59:30
rzepak juz przekwitł teraz wszędzie pola maku! aż mam ochotę na nie :P
_______
Hey, take my hand, don't let me wait..
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt